Facebook-ը փորձարկում է դրամահավաքի գործիք, որը հնարավորություն կտա շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններին դրամահավաքներ կազմակերպել իրենց ֆեյսբուքյան էջերում։
Նոր գործառույթի փորձարկման նպատակով՝ սոցիալական ցանցը համագործակցում է 37 կազմակերպության հետ։ Դրամահավաքի էջը կազմակերպություններին հնարավորություն է տալիս ներկայացնելու իրենց նպատակը, տեղադրելու տեսանյութեր կամ նկատներ և իհարկե, ստեղծել Donate կոճակ։
Դեռևս հայտնի չէ, թե երբ Facebook-ը ամբողջապես կգործարկի սույն գործառույթը։
Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի (ՀԱՀ) Ձեռներեցության և նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնը (EPIC) և Ձեռներեցության աշխարհի գավաթի (EWC) համակազմակերպիչները շնորհավորում են EWC 2022-ի…
Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի (ՀԱՀ) Ձեռներեցության և նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնը (EPIC) և Ձեռներեցության աշխարհի գավաթի (EWC) համակազմակերպիչները շնորհավորում են EWC 2022-ի…
No More Ransom նախաձեռնությունը, որի շնորհիվ ծածկագրող ծրագրերի զոհերը կարող են վերականգնել իրենց տվյալները, ամփոփում է վեց տարվա աշխատանքի արդյունքները.…
Հայաստանի արտարժույթի շուկայում ստեղծված իրավիճակում ՀՀ կառավարության կողմից անհրաժեշտ հրատապ քայլերի իրականացման վերաբերյալ Ս.թ. ապրիլ ամսից սկսած դոլարի փոխարժեքի սրընթաց…
2022-ի ապրիլ-հունիսին մի քանի անգամ թարմացվել է DDoS-գրոհների առավելագույն տևողության ռեկորդը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Կասպերսկի» ընկերությունը, որի տվյալներով՝ երկրորդ…
Աշխարհում առաջին ծովափնյա ստարտափ-ճամբարից մինչև գլոբալ վենչուրային ֆոնդ․ հեռուստատեսային պրոդյուսեր, մեդիա մենեջեր, բարերար և ձեռներեց Արթուր Ջանիբեկյանը, «Սիսայդ Ստարտափ Սամմիթի»…