Kaspersky Digital Footprint Intelligence. դարքնետի յուրաքանչյուր երկրորդ էքսպլոյտ թիրախավորում է զրոյական և առաջին օրվա խոցելիություն
Kaspersky Digital Footprint Intelligence-ի թիմը 2023-ի հունվարից 2024-ի սեպտեմբեր վերլուծել է դարքնետի ֆորումներում և Telegram-ի ստվերային ալիքներում խոցելիությունների էքսպլոյտների գնման և վաճառքի 547 հայտարարություն։ Պարզվել է, որ դրանց կեսը (51%) շահագործում է զրոյական և առաջին օրվա խոցելիությունները, իսկ մեկ էքսպլոյտի արժեքը կարող է հասնել միջինը 100 հազար ԱՄՆ դոլարի:
Էքսպլոյտները գործիքներ են, որոնք չարագործներն օգտագործում են տարբեր ծրագրերի խոցելիությունները շահագործելու համար՝ նպատակ ունենալով կատարել անօրինական գործողություններ, ինչպիսիք են չարտոնված հասանելիության ստացումը կամ տվյալների գողությունը: Զրոյական օրվա էքսպլոյտները թիրախավորում են համակարգերում նախկինում չբացահայտված խոցելիությունները, իսկ առաջին օրվա էքսպլոյտները՝ այն համակարգերը, որոնց խոցելիությունների համար շտկումներ կան, բայց տեղադրված չեն:
«Կասպերսկի» ընկերությունը հայտնում է, որ դարքնետում առաջարկվում է տարբեր տեսակի էքսպլոյտների լայն շրջանակ։ Ամենատարածվածը հետևյալ երկու խոցելիությունների համար նախատեսված էքսպլոյտներն են. RCE (Remote Code Execution), որը գրոհողներին թույլ է տալիս հեռավար կոդ գործարկել, և LPE (Local Privilege Escalation), որն ընդլայնում է չարագործների հնարավորությունները գրոհի ենթարկվող համակարգում: Ըստ վերլուծված ավելի քան 20 հայտարարությունների՝ RCE էքսպլոյտները վաճառվում են միջինը 100 հազար դոլարով, իսկ LPE էքսպլոյտները՝ 60 հազար դոլարով: RCE խոցելիությունները համարվում են ավելի վտանգավոր, քանի որ դրանք չարագործներին թույլ են տալիս վերահսկողություն ստանալ համակարգի կամ դրա բաղադրիչների, ինչպես նաև գաղտնի տվյալների նկատմամբ:
«Ամենապահանջված և թանկ էքսպլոյտները թույլ են տալիս իրականացնել կիբեռգրոհներ, որոնք էական շահույթ են բերում կորպորատիվ տեղեկատվության գողության կամ կազմակերպություններին լրտեսելու հետևանքով: Էքսպլոյտների շուկայում ակտիվության գագաթնակետերն անկանխատեսելի են, և դրանք դժվար է կապակցել կոնկրետ իրադարձությունների հետ: Հետաքրքական է, որ մայիսին դարքնետում վաճառվել է վերլուծված ժամանակահատվածի ամենաթանկ էքսպլոյտներից մեկը՝ ենթադրաբար Microsoft Outlook-ի զրոյական օրվա խոցելիության համար, որի գինը կազմել է գրեթե երկու միլիոն ԱՄՆ դոլար: Ընդհանուր առմամբ, էքսպլոյտների շուկան մնում է կայուն, ուստի կիբեռանվտանգության միջոցները, ինչպիսիք են կանոնավոր թարմացումը և թվային ակտիվների մոնիտորինգը դարքնետում, մնում են առանցքային»,- մեկնաբանում է Kaspersky Digital Footprint Intelligence-ի ավագ վերլուծաբան Աննա Պավլովսկայան։
Խոցելիությունների և էքսպլոյտների օգտագործման հետ կապված կիբեռսպառնալիքներին դիմակայելու վերաբերյալ «Կասպերսկի» ընկերության խորհուրդներն՝ այստեղ:
«Կասպերսկի»-ն միջազգային ընկերություն է, որը 1997-ից աշխատում է տեղեկատվական անվտանգության և թվային գաղտնիության ոլորտում: Այսօրվա դրությամբ ընկերությունը պաշտպանել է ավելի քան 1 միլիարդ սարք զանգվածային կիբեռսպառնալիքներից և թիրախային գրոհներից, և նրա կուտակած գիտելիքներն ու փորձը հետևողականորեն փոխակերպվում են նորարարական լուծումների և ծառայությունների՝ ամբողջ աշխարհում բիզնեսի, կրիտիկական կարևոր ենթակառուցվածքների, պետական մարմինների և շարքային օգտատերերի պաշտպանության համար: «Կասպերսկի» ընկերության ընդարձակ պորտֆոլիոն ներառում է վերջնական սարքերի պաշտպանության առաջադեմ տեխնոլոգիաներ, մի շարք մասնագիտացված պրոդուկտներ և ծառայություններ, ինչպես նաև կիբեռիմունային լուծումներ՝ բարդ և անընդհատ զարգացող կիբեռսպառնալիքների դեմ պայքարելու համար: Մենք օգնում ենք ամբողջ աշխարհում 200 հազար կորպորատիվ հաճախորդների պաշտպանել իրենց համար ամենաարժեքավորը: Ավելի մանրամասն՝ www.kaspersky.ru-ում։
-
16:25 24/12/24Team Telecom Armenia-ի նորագույն NGN ցանցը հասանելի է Վայոց ձորում և Արմավիրում
-
19:21 20/12/24Team Telecom Armenia-ի Կայուն զարգացման պարտատոմսերը ցուցակվեցին Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
-
17:21 20/12/24Team Telecom Armenia-ի Կայուն զարգացման պարտատոմսերը ցուցակվելու են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
-
20:26 13/12/24Team Telecom Armenia-ն ապագա ներդրողներին ներկայացրեց Կայուն զարգացման պարտատոմսերը
-
14:34 13/11/24Երևանում կկայանա Silicon Mountains ամենամյա գագաթնաժողովը
-
15:03 06/12/23Հայաստանից ամենաշատ ներբեռնվող հավելվածները. 06/12/2023
-
14:28 05/09/23Հայաստանից ամենաշատ ներբեռնվող հավելվածները. 04/09/2023
-
19:31 22/09/22Level Up միայն ուսանողների համար․ Ucom-ն առաջարկում է ինտերնետի x2 և x3 ծավալ
-
14:19 28/06/22Վիվա-ՄՏՍ. Փոփոխություններ «Ղարաբաղ Տելեկոմ» ցանցում ռոումինգ ծառայության պայմաններում
-
19:29 12/10/21Վիվա-ՄՏՍ. «iPhone 13» և «iPhone 13 Pro»-ի վաճառքին մնացել են հաշված օրեր
-
18:58 28/09/20Շարժական կապի օպերատորների համատեղ հայտարարությունը
-
18:57 13/08/20Վիվա-ՄՏՍ. «Լիցք+». այժմ արդեն մինչև 2000 Դ չափով
-
12:15 11/08/192019թ. առաջին կիսամյակում ՀՀ խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է մոտ 23.07%-ով
-
16:27 03/05/19Ռոստելեկոմ. նոր առաջարկ՝ երեք ամիս կես գնով
-
13:56 04/12/18Ռոստելեկոմ․ Հայտնի են STARTUP BOOST WEEKEND Vol3 նախագծի հաղթողները
-
16:07 27/09/18Ռոստելեկոմը ռեբրենդինգ է իրականացրել
-
12:11 14/02/24Picsart-ն ամենաորոնվածն է App Store-ում
-
14:59 02/06/23TalkAround․ Գեներատիվ AI-ը գործնականում. մարտահրավերներ և հնարավորություններ
-
21:00 26/03/23Հայկական Picsart-ը՝ Forbes-ի 14 ուշագրավ ու խելահեղ արհեստական բանականության գործիքների շարքում
-
16:48 03/02/23Հայկական Picsart-ն աշխարհի 20 լավագույն հավելվածների շարքում է