Խաղային կցորդի կրեատիվ գովազդային տեսահոլովակ

Խաղային կցորդի կրեատիվ գովազդային տեսահոլովակ

Վերջին սերնդի երկու խաղային կցորդները՝ Playstation 4-ն ու Xbox One-ը, բավականին նման են իրենc խաղային բազայով և հավատարիմ երկրպագուների բանակով, սակայն առաջատարի դիրքը, այնուամենայնիվ, պատկանում է Sony ընկերությանը: Պատճառը կարող է լինել համեմատաբար ավելի ցածր գինը, սակայն փորձագետների համոզմամբ ճապոնական ընկերության գովազդային ռազմավարությունն է շատ ավելի արդյունավետ: Հունվարից մինչև մայիս ընկած ժամանակահատվածում Sony-ն 59 միլիոն ԱՄՆ դոլար է հատկացրել կցորդի գովազդին, այնինչ Microsoft ընկերության՝ կցորդի գովազդին հատկացրած գումարի չափը կազմել է 34.7 միլիոն ԱՄՆ դոլար: 

Թվերը գուցե այնքան էլ հետաքրքիր չեն, այդ իսկ պատճառով առաջարկում ենք դիտել գովազդային տեսահոլովակն ու կատարել սեփական ընտրությունը: 

Կարճ հասցե: geek.am/u/4163.html
Microsoft Xbox One Playstation 4 գովազդային տեսահոլովակ Խաղային կցորդ Microsoft Sony

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2695 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Ucom-ը կրկնապատկել է uDaily կանխավճարային շարժական ինտերնետի ծավալը

Ucom ընկերությունը կրկնապատկել է uDaily կանխավճարային շարժական ինտերնետի ծառայության շրջանակներում տրամադրվող ներառումների ծավալը։ Այսուհետ բոլոր նրանք, ովքեր առանց ամսավճարի ցանկանում են օգտվել շարժական ինտերնետից միայն ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline-ի «Սմարթ» փաթեթներին անցումը դարձել է անվճար

Beeline-ի «Սմարթ» փաթեթներին անցումն անվճար է դարձել մյուս սակագնային փաթեթների բաժանորդների համար։ «Մեր «Սմարթ» փաթեթները գործարկումից հետո շատ արագ մեծ տարածում ստացան բաժանորդների շրջանում, ինչը զարմանալի ...

Various

image

Հայաստան ժամանած ջավախեցի պատանիներն այցելել են ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գրասենյակ

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կառավարման և սպասարկման մշակույթը հաջողված օրինակ է դարձել նաև երկրի սահմաններից դուրս ապրող հայ պատանիների համար: Ընկերության գլխամասային գրասենյակում այս անգամ հյուրընկալվել են Ջավախքի ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS