374
21
2808
Ո՞րն է պատճառը, որ Google-ից ավելի ու ավելի քիչ են օգտվում

Ո՞րն է պատճառը, որ Google-ից ավելի ու ավելի քիչ են օգտվում

Երբ մեզ որևէ տեղեկատվություն է անհրաժեշտ լինում, առաջին հերթին փնտրում ենք այն Google-ի միջոցով: Բայց արդյո՞ք մեր օրերում այն տեղեկատվության ամենալավ աղբյուրն է:

Ամերիկացի գործարար Մարկ Կյուբանն իր բլոգում այս թեմայի վերաբերյալ մի հետաքրքիր գրառում է արել.

«Վերջերս նկատել եմ, որ համացանցում որևէ բան փնտրելիս ավելի ու հավելի հազվադեպ եմ օգտվում Google-ից: Եվ դա ունի իր բացատրությունը: Պատճառն այն է, որ Google-ում ինֆորմացիան բավականին ուշ է հայտնվում կամ առհասարակ չի էլ հայտնվում: Նախկինում, մինչ Twitter-ի և մի քանի հավելվածների ստեղծումը, մենք կարող եինք համոզված լինել, որ եթե ինֆորմացիան նշանակալից էր անգամ բնակչության մի փոքր սեգմենտի համար, ապա անկասկած կգտնվեր մեկը, ով կտեղադրեր այն կայքերից մեկում և Google-ն անհապաղ կինդեքսավորեր այդ տեղեկատվությունը՝ շատ կարճ ժամանակահատվածում այն հասանելի դարձնելով ողջ մարդկությանը:

Ամեն-ինչ փոխվեց, երբ հայտնվեցին պիտակները (hash tags): Սկսած այն պահից, երբ մարդիկ սկսեցին օգտագործել պիտակներ, Google-ը չի կարողանում ինդեքսավորել Facebook-ում, Twitter-ում, Pinterest-ում և այլ սոցիալական կայքերում պարունակվող տեղեկատվությունը: Կհիշե՞ք արդյոք, թե երբ եք վերջին անգամ ընթացիկ նորություններ տեղադրելով որևէ կայք թարմացրել: Հիմնականում դա անում ենք սոցիալական կայքերում, իսկ եթե Google-ը չի ինդեքսավորում այդ տեղեկատվությունը, արդյո՞ք դա չի խոսում այն մասին, որ նրանք կորցնում են մարդկանց համար հետաքրքիր ու նշանակալից մեծ ծավալով տեղեկատվություն:

Երբ ցանկություն եմ ունենում տեղեկություն ստանալ, օրինակ, NBA-ի խաղերի մասին, առաջին հերթին կփնտրեմ Twitter-ում: Եթե ինձ հետաքրքրում է, թե ինչ արտասովոր իրադարձություն է տեղի ունեցել հավաքույթներից մեկի ժամանակ, կփնտրեմ Instagram-ում: Այս ցուցակը կարելի է անվերջ շարունակել: Հենց այսպես էլ Google-ը հետզհետե զիջում է իր դիրքերը:

Սա, իհարկե, չի նշանակում, որ ես այլևս չեմ օգտվում Google-ից: Եթե ինձ որևէ ընկերության կամ դրա արտադրանքի մասին տեղեկատվություն անհրաժեշտ լինի, ես անկասկած կդիմեմ Google-ի օգնությանը: Այն շարունակում է մնալ մեր կյանքի շատ կարևոր մի մասնիկ և մոտակա տարիների ընթացքում միևնույնն է կշարունակի մնալ առաջատար: Պետք է պարզապես ճիշտ կողմնորոշվել, թե որ դեպքում ավելի արդյունավետ կլինի օգտվել Google-ից և որ դեպքերում՝ մյուս կայքերից»:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3205.html
Google Twitter Google Twitter Instagram Սոցիալական կայք

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2676 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Ucom. բոլոր հեռուստադիտողները կվայելեն Viasat ընտանիքի ևս 4 հեռուստաալիք

Հուլիսի 16-ից օգոստոսի 15-ը U!TV բոլոր բաժանորդներն, անկախ բաժանորդագրության փաթեթների տեսակից, հնարավորություն ունեն դիտելու Viasat ընտանիքի ևս 4 ամենապահանջված հեռուստաալիքները։ Մասնավորապես՝ բաժանորդները կվայելեն Viasat Nature, ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու ...

Various

image

Beeline. մեկնարկում է ստարտափների աջակցությանը ուղղված ՍտարտՀաբ նախագիծը

Beeline-ը և Տեխնոլոգիական Զարգացման Կենտրոն հիմնադրամը հայտարարում են հայկական ստարտափների տեղեկատվական աջակցության ՍտարտՀաբ նախագծի Օֆլայն՝ հարթակի մեկնարկի մասին։ ՍտարտՀաբ Օֆլայնը միջոցառումների շարք է, որի ընթացքում ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS