374
21
2808
Բիզնես 24. Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2016թ. IV եռամսյակ

Բիզնես 24. Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2016թ. IV եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2016թ.-ի IV եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում «Բիզնես 24»-ը կներկայացնի Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատարն է Ucom ընկերությունը: 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակի դրությամբ Ucom-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 83,630, ինչը 2016թ երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 2,095-ով, իսկ 2015թ. չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել 8,242 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, Ucom-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 127,648, ինչը 2016թ․երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 2,989-ով, իսկ 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թիվը կրճատվել է 3,314 բաժանորդով: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակում կազմել է 255,466: Այս ցուցանիշը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է 10,968-ով, իսկ 2015թ․չորրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է կրճատում 22,007 բաժանորդով:

Բաժանորդների թվով երկրորդն է Beeline-ը: 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 143,035, ինչը 2016թ երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 2,708-ով, իսկ 2015թ. չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս 4,112-ով: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 55,687, ինչը 2016թ․երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 5,574-ով, իսկ 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թվի աճը կազմել է 13,049 բաժանորդ: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակում կազմել է 340,815: Այս ցուցանիշը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է 24,227-ով, իսկ 2015թ․չորրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 9,079 բաժանորդ:

Վիվասել-ՄՏՍ-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակում կազմել է 72,651: 2016թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ ցուցանիշն աճել է 283-ով, իսկ 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ 1,808 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 4,373-ով և կազմել 1,263,975, իսկ 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ 202,865 բաժանորդով:

Ռոստելեկոմի բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 39,750: Սույն ցուցանիշը 2016թ. երրորդ եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 2,778-ով, իսկ 2015թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշի աճը կազմել է 5,577-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվը 2016թ. երրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 5,502, ինչը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 91-ով, իսկ 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 517-ով:

Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի շրջակայքում՝ մոտ 10,770:

Այսպիսով, 2016թ.-ի չորրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 538,670, ինչը  մոտ 15,070 բաժանորդով ավել է քան 2016թ. երրորդ եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 22,200-ով ավել, քան 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Ucom - 39.22% (-0.29 տոկ. կետ 2016թ. III եռ. նկատմամբ), 2. Beeline - 36.89% (+0.39), 3. Vivacell-MTS - 13.49% (-0.38), 4. Rostelecom - 7.38% (+0.30), 5. Interactive - 1.02% (-0.02), Այլ - 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Ucom - 127,648 (+2,989, 2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 72,651 (+283), 3. Beeline - 55,687 (+5,574): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Ucom - 49.87% (-0.58 տոկ. կետ,  2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 28.38% (-0.90), 3. Beeline - 21.75% (+1.48):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 255,986 է: 2016թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն աճել է 8,846-ով, իսկ 2015թ. չորրորդ եռամսյակի համեմատ աճը կազմել է 11,543 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS - 1,263,975 (+4,373, 2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Beeline - 340,815 (-24,227) , 3. Ucom - 255,466 (-10,968): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS - 67.95% (+1.34, 2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Beeline - 18.32% (-0.98), 3. Ucom - 13.73% (-0.36):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1,860,256 է: 2016թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 30,822-ով, իսկ 2015թ. չորրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 189,937 բաժանորդ։

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline - 42.57% (+1.70 տոկ. կետ, 2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Ucom - 32.65% (-3.28), 3. Rostelecom - 15.43% (+0.87), 4. Vivacell-MTS - 6.45% (+0.69), 5. Interactive - 0.90 (+0.02), Այլ - 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Ucom - 45.71% (+0.28 տոկ. կետ, 2016թ. III եռ. համեմատ), 2. Beeline - 29.15% (-0.41), 3. Rostelecom - 12.24% (-0.27), 4. Vivacell-MTS - 8.98% (+0.27), 5. Interactive - 1.92% (-0.41), Այլ - 2%:

Կարճ հասցե: geek.am/u/5496.html
Rostelecom Beeline Vivacell-MTS Ucom Internet

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2657 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից սմարթֆոն գնողը դարձավ նաև խաղարկված՝ «Kia Rio X-line» մակնիշի ավտոմեքենայի սեփականատեր

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը շարունակում է հաճելի անակնկալներ մատուցել հասարակությանը: Հերթականը եղել է «Kia Rio X-line» մակնիշի ավտոմեքենայի խաղարկությունը, որի ամբողջ ընթացքը, ուղիղ հեռարձակման ռեժիմով, մայիսի 24-ին ցուցադրվել ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

WhatsApp-ի հիմնադիրները 1.3 մլրդ դոլար են կորցրել՝ դուրս գալով Facebook-ից

WhatsApp-ի հիմնադիրների՝ Facebook-ից դուրս գալու պատճառները կապված են մեսենջերի մոնետիզացիայի վերաբերյալ տեսակետերի տարբերության հետ։ WhatsApp-ի հիմնադիրներ Յան Կումը և Բրայան Էկտոնը դուրս են եկել Facebook-ից՝ կորցնելով ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline. կանցկացվի հոբելյանական «3-րդ սերունդ» ստաժավորման ծրագիրը

Beeline-ը հայտարարում է 10-րդ հոբելյանական «3-րդ սերունդ» ստաժավորման ծրագրի անցկացման մասին։ Ծրագրի նպատակն է ընկերություն ներգրավել լավագույն երիտասարդ կադրեր։ Ծրագրին մասնակցելու համար կարող են դիմել բարձր ...

Various

image

Beeline. մեկնարկում է ստարտափների աջակցությանը ուղղված ՍտարտՀաբ նախագիծը

Beeline-ը և Տեխնոլոգիական Զարգացման Կենտրոն հիմնադրամը հայտարարում են հայկական ստարտափների տեղեկատվական աջակցության ՍտարտՀաբ նախագծի Օֆլայն՝ հարթակի մեկնարկի մասին։ ՍտարտՀաբ Օֆլայնը միջոցառումների շարք է, որի ընթացքում ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS