Սթիվ Ջոբսի մահը՝ որպես հարձակման հնարավորություն
Apple ընկերության նախկին Գլխավոր տնօրենի՝ Սթիվ Ջոբսի մահը Samsung ընկերության կողմից դիտարկվել է որպես հարմար առիթ մարքեթինգային ագրեսիվ մարտավարություն սկսելու համար: Այս մասին հայտնի է դարձել տեխնոլոգիական երկու հսկաների միջև ընթացող դատական գործընթացի ժամանակ:
Ի սկզբանե Samsung-ը մտադիր չէր իր գովազդային տեսահոլովակներում քննադատել մրցակցի արտադրանքը, սակայն Սթիվ Ջոբսի մահից հետո կորեական ընկերությունը որոշեց, որ հիանալի հնարավորություն է ստեղծվել iPhone-ի վրա հարձակում գործելու համար: Այդ մասին խոսվում է Samsung ընկերության աշխատակիցների նամակագրության մեջ, որը դատարանում ներկայացվել է որպես ապացույց:
Քանի որ Samsung-ը չէր ցանկանում փչացնել իր հարաբերությունները Apple ընկերության հետ, այն համաձայնության է գալիս Google-ի հետ: Վերջինս իր գովազդներում պետք է համեմատություն անցկացներ Android և iOS օպերացիոն համակարգերի միջև՝ ընդգծելով Android-ի առավելությունները:
Հաջորդը iPhone 4S և Galaxy S2 սմարթֆոնների համեմատությունն էր, որտեղ ևս ցուցադրվում էր Samsung-ի առավելությունն ու քննադատվում էր Apple-ի արտադրանքը: Գովազդային այս մրցարշավը գլխավորում էր Թոդ Փենդլտոնը՝ մարքեթինգի բաժնի ղեկավարը:
Samsung-ն իր ագրեսիվ մարտավարությունը սկսել է 2011 թվականի ձմռանը: Ամենավառ օրինակը 2012 թվականին նկարահանված տեսահոլովակն է, որը ստտացել է The Next Big Thing անվանումը: Վերջինս պատմում է iPhone-ի նկատմամբ ունեցած Galaxy սմարթֆոնների առավելության մասին:
-
11:12 31/10/24Գիտությունը՝ արվեստի լեզվով. Կապի թանգարանում կայացավ Գիտության շաբաթվա մրցանակաբաշխություն
-
14:59 11/10/24Team Talks փոդքասթը WCIT-ի մասնակից դարձրեց բոլոր ցանկացողներին
-
13:22 25/09/24Լայնածավալ վերազինում Team Telecom Armenia-ի ցանցում
-
11:27 17/09/24Team Telecom Armenia-ն WCIT2024/DigiTec-ի տեխնոլոգիական գործընկերն է․ կնքվեց փոխըմբռնման հուշագիր
-
14:34 13/11/24Երևանում կկայանա Silicon Mountains ամենամյա գագաթնաժողովը
-
15:03 06/12/23Հայաստանից ամենաշատ ներբեռնվող հավելվածները. 06/12/2023
-
14:28 05/09/23Հայաստանից ամենաշատ ներբեռնվող հավելվածները. 04/09/2023
-
19:31 22/09/22Level Up միայն ուսանողների համար․ Ucom-ն առաջարկում է ինտերնետի x2 և x3 ծավալ
-
14:19 28/06/22Վիվա-ՄՏՍ. Փոփոխություններ «Ղարաբաղ Տելեկոմ» ցանցում ռոումինգ ծառայության պայմաններում
-
19:29 12/10/21Վիվա-ՄՏՍ. «iPhone 13» և «iPhone 13 Pro»-ի վաճառքին մնացել են հաշված օրեր
-
18:58 28/09/20Շարժական կապի օպերատորների համատեղ հայտարարությունը
-
18:57 13/08/20Վիվա-ՄՏՍ. «Լիցք+». այժմ արդեն մինչև 2000 Դ չափով
-
12:15 11/08/192019թ. առաջին կիսամյակում ՀՀ խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է մոտ 23.07%-ով
-
16:27 03/05/19Ռոստելեկոմ. նոր առաջարկ՝ երեք ամիս կես գնով
-
13:56 04/12/18Ռոստելեկոմ․ Հայտնի են STARTUP BOOST WEEKEND Vol3 նախագծի հաղթողները
-
16:07 27/09/18Ռոստելեկոմը ռեբրենդինգ է իրականացրել
-
12:11 14/02/24Picsart-ն ամենաորոնվածն է App Store-ում
-
14:59 02/06/23TalkAround․ Գեներատիվ AI-ը գործնականում. մարտահրավերներ և հնարավորություններ
-
21:00 26/03/23Հայկական Picsart-ը՝ Forbes-ի 14 ուշագրավ ու խելահեղ արհեստական բանականության գործիքների շարքում
-
16:48 03/02/23Հայկական Picsart-ն աշխարհի 20 լավագույն հավելվածների շարքում է