Categories: Web

Որոնման համակարգերն այլևս այդքան էլ գրավիչ չեն

Foresee վերլուծական ըներության հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ վերջին շրջանում Google և այլ որոնման համակարգերի օգտատերերի բավարավածությունը զգալի նվազել է: Ընկերության վերլուծաբանների կարծիքով «գովազդի չափազանց մեծ աճը» բոլոր ինտերնետ-ծառայություններում և հատկապես որոնման համակարգերում «վատթարացնում է օգտատիրական փորձը»:

Foresee-ի տվյալներով` e-business ոլորտը (որոնման համակարգեր, սոցիալական մեդիա, ինչպես նաև տեղեկատվական կայքեր) կորցրել է 3.9% և ACSI օգտատերերի բավարարվածության տեսանկյունից 100 միավորանոց համակարգով գնահատվում է 71.3 միավոր.

Որոնման համակարգերի օգտատերերի շրջանում անցկացրած հարցման արդյունքում պարզ է դարձել, որ նրանց 22%-ի կարծիքով գովազդը կայքերի առավել չգրավող էլեմենտն է: Օգտատերերի բավարարվածության աստիճանով տվյալ կարգի կայքերն ունեն ամենացածր վարկանիշը վերջին տասնամյակի ընթացքում:

Ինչպես հետազոտության մեկնաբանություններում գրել է Լարի Ֆրիդը` Foresee-ի նախագահն ու ու գլխավոր գործադիր տնօրենը, «Գովազդն էլեկտրոնային կոմերցիայի անխուսափելի չարիքն է: Կազմակերպությունների մեծամասնությունը սկսել են իրենց գործունեությունը որպես անվճար ծառայություններ` հաճախորդների գրավման և շուկայի մասնաբաժնի աճի համար, սակայն ժամանակի հետ նրանք պետք է գտնեն բիզնեսի մոնետիզացիայի իրենց տարբերակը: Ցավոք, օգտատերերը կարծում են, որ գովազդը վատթարացնում է ծառայության օգտագործման իրենց փորձը»:

Չնայած այն փաստին, որ բավարարվածությունը սոցիալական կայքերից ևս նվազել է, վարկանիշների հիմնական անկումը կապում են որոնման համակարգերի և պարբերականների հետ, որոնք էլ կազմում են ոլորտի հիմնական մասը:

Որոնման համակարգերը կորցրել են իրենց գրավչության 3.8%-ը և 100 միավորանոց սանդղակով օգտատերերի կողմից գնահատվում են 76 միավոր,  իսկ դա նվազագույն ցուցանիշն է` սկսած 2007թ.-ից: Google-ի վարկանիշն այդ համակարգում նվազել է 6 %-ով` մինչև 77 միավոր, Bing-ը և Yahoo-ն` 6% և 3%-ով համապատասխանաբար:  .

Սոցկայքերը ևս կորցրել են օգտատերերի համակրանքը. այդ ոլորտի վարկանիշը նվազել է 1.4%-ով` մինչև 68 միավոր:

«Տեղեկատվական աղմուկի գործոնը կարող է շեղել Facebook-ից կամ Twiiter-ից ինտենսիվ օգտվելու գործընթացից: Դրանցից և ոչ մեկը չի վերահսկվում, այնպես որ օգտատերերը ստիպված են անցնել գովազդների, պաստառների և անհարկի հրապարակումների միջով անհրաժեշտ ծանոթություններին և հետաքրքիր քննարկումներին հասնելու համար, – լուրը մեկնաբանում է Էրիկ Ֆեյնբերգը` Foresee-ի բջջային գծի ավագ տնօրենը, – օրինակ, Wikipedia-ն չի բախվում նման խնդիրների»: Wikipedian-ն 72 միավորով «սոցիալական մեդիա» ոլորտի վարկանիշի առաջատարն է:

Recent Posts

Activeloop-ը 11 միլիոն դոլարի ներդրում է ներգրավել

Հայկական Activeloop ստարտափը11 միլիոն դոլար է ֆինանսավորում է ապահովել Series A ռաունդում։ Դավիթ Բունիաթյանի հիմնադրած ստարտափն առաջարկում է հատուկ տվյալների…

1 day ago

Hoory AI-ը Product Hunt-ում է

Hoory AI-ը Product Hunt-ում է։ Հայկական ստարտափի օգտին կարող եք քվեարկել այստեղ: Ձեր աջակցությունն ու մասնակցությունը շատ կարևոր են մեզ…

1 day ago

Հայերի հիմնադրած Cognaize-ն արհեստական բանականության գերազանցության մրցանակիր է դարձել

Հայ հիմնադիրներ ունեցող Cognaize ընկերությունը Business Intelligence Group-ի կողմից արժանացել է արհեստական բանականության գերազանցության 2024-ի մրցանակի: Cognize-ը փաստաթղթերի կառավարման ավտոմատացման…

1 week ago

Կասպերսկի. Աշխարհում վնասաբեր փոստային առաքումների քանակը նվազել է, ֆիշինգային գրոհներինը՝ ավելացել

Գլոբալ փոստային տրաֆիկում սպամի միջին մասնաբաժինը 2023-ին նախորդ հաշվետու ժամանակաշրջանի համեմատ նվազել է 3,03 տ.կ.-ով և կազմել 45,60%: 2022-ին ամբողջ աշխարհում…

1 week ago

Team Telecom Armenia-ի ինտերնետը հասանելի է մետրոյում

Team Telecom Armenia-ն շարունակում է իրականացնել իր ռազմավարական ծրագրերը` կապի ամենաժամանակակից ծառայությունները հասանելի դարձնելով ամենուր՝ բոլոր բաժանորդներին։ Երևանի մետրոյում, որտեղ…

1 week ago

Կմեկնարկի Webflow-ի դասընթաց՝ աշխատանքի հնարավորությամբ

Հետաքրքրվա՞ծ եք Webflow ծրագրով կամ ցանկանում եք իմանալ, թե դա ինչ է, ուրեմն բաց մի թողեք Webflow դասընթացի տեղեկատվական օրը,…

1 week ago