Web
Որոնման համակարգերն այլևս այդքան էլ գրավիչ չեն

Որոնման համակարգերն այլևս այդքան էլ գրավիչ չեն

Foresee վերլուծական ըներության հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ վերջին շրջանում Google և այլ որոնման համակարգերի օգտատերերի բավարավածությունը զգալի նվազել է: Ընկերության վերլուծաբանների կարծիքով «գովազդի չափազանց մեծ աճը» բոլոր ինտերնետ-ծառայություններում և հատկապես որոնման համակարգերում «վատթարացնում է օգտատիրական փորձը»:

Foresee-ի տվյալներով` e-business ոլորտը (որոնման համակարգեր, սոցիալական մեդիա, ինչպես նաև տեղեկատվական կայքեր) կորցրել է 3.9% և ACSI օգտատերերի բավարարվածության տեսանկյունից 100 միավորանոց համակարգով գնահատվում է 71.3 միավոր.

Որոնման համակարգերի օգտատերերի շրջանում անցկացրած հարցման արդյունքում պարզ է դարձել, որ նրանց 22%-ի կարծիքով գովազդը կայքերի առավել չգրավող էլեմենտն է: Օգտատերերի բավարարվածության աստիճանով տվյալ կարգի կայքերն ունեն ամենացածր վարկանիշը վերջին տասնամյակի ընթացքում:

Ինչպես հետազոտության մեկնաբանություններում գրել է Լարի Ֆրիդը` Foresee-ի նախագահն ու ու գլխավոր գործադիր տնօրենը, «Գովազդն էլեկտրոնային կոմերցիայի անխուսափելի չարիքն է: Կազմակերպությունների մեծամասնությունը սկսել են իրենց գործունեությունը որպես անվճար ծառայություններ` հաճախորդների գրավման և շուկայի մասնաբաժնի աճի համար, սակայն ժամանակի հետ նրանք պետք է գտնեն բիզնեսի մոնետիզացիայի իրենց տարբերակը: Ցավոք, օգտատերերը կարծում են, որ գովազդը վատթարացնում է ծառայության օգտագործման իրենց փորձը»:

Չնայած այն փաստին, որ բավարարվածությունը սոցիալական կայքերից ևս նվազել է, վարկանիշների հիմնական անկումը կապում են որոնման համակարգերի և պարբերականների հետ, որոնք էլ կազմում են ոլորտի հիմնական մասը:

Որոնման համակարգերը կորցրել են իրենց գրավչության 3.8%-ը և 100 միավորանոց սանդղակով օգտատերերի կողմից գնահատվում են 76 միավոր,  իսկ դա նվազագույն ցուցանիշն է` սկսած 2007թ.-ից: Google-ի վարկանիշն այդ համակարգում նվազել է 6 %-ով` մինչև 77 միավոր, Bing-ը և Yahoo-ն` 6% և 3%-ով համապատասխանաբար:  .

Սոցկայքերը ևս կորցրել են օգտատերերի համակրանքը. այդ ոլորտի վարկանիշը նվազել է 1.4%-ով` մինչև 68 միավոր:

«Տեղեկատվական աղմուկի գործոնը կարող է շեղել Facebook-ից կամ Twiiter-ից ինտենսիվ օգտվելու գործընթացից: Դրանցից և ոչ մեկը չի վերահսկվում, այնպես որ օգտատերերը ստիպված են անցնել գովազդների, պաստառների և անհարկի հրապարակումների միջով անհրաժեշտ ծանոթություններին և հետաքրքիր քննարկումներին հասնելու համար, - լուրը մեկնաբանում է Էրիկ Ֆեյնբերգը` Foresee-ի բջջային գծի ավագ տնօրենը, - օրինակ, Wikipedia-ն չի բախվում նման խնդիրների»: Wikipedian-ն 72 միավորով «սոցիալական մեդիա» ոլորտի վարկանիշի առաջատարն է:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3046.html

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2689 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի 4 ռեզիդենտ մրցանակ է ստացել Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի  8 ռեզիդենտ ստարտափներից 5-ը մասնակցել են Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին, և 4-ը՝ վերադարձել են մրցանակներով։ Վրանային ճամբարի ձևաչափով սամմիթն անցկացվեց հուլիսի 22-ից 29-ը ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու ...

Various

image

Beeline. մեկնարկում է ստարտափների աջակցությանը ուղղված ՍտարտՀաբ նախագիծը

Beeline-ը և Տեխնոլոգիական Զարգացման Կենտրոն հիմնադրամը հայտարարում են հայկական ստարտափների տեղեկատվական աջակցության ՍտարտՀաբ նախագծի Օֆլայն՝ հարթակի մեկնարկի մասին։ ՍտարտՀաբ Օֆլայնը միջոցառումների շարք է, որի ընթացքում ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS