248
2488
Web
Որոնման համակարգերն այլևս այդքան էլ գրավիչ չեն

Որոնման համակարգերն այլևս այդքան էլ գրավիչ չեն

Foresee վերլուծական ըներության հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ վերջին շրջանում Google և այլ որոնման համակարգերի օգտատերերի բավարավածությունը զգալի նվազել է: Ընկերության վերլուծաբանների կարծիքով «գովազդի չափազանց մեծ աճը» բոլոր ինտերնետ-ծառայություններում և հատկապես որոնման համակարգերում «վատթարացնում է օգտատիրական փորձը»:

Foresee-ի տվյալներով` e-business ոլորտը (որոնման համակարգեր, սոցիալական մեդիա, ինչպես նաև տեղեկատվական կայքեր) կորցրել է 3.9% և ACSI օգտատերերի բավարարվածության տեսանկյունից 100 միավորանոց համակարգով գնահատվում է 71.3 միավոր.

Որոնման համակարգերի օգտատերերի շրջանում անցկացրած հարցման արդյունքում պարզ է դարձել, որ նրանց 22%-ի կարծիքով գովազդը կայքերի առավել չգրավող էլեմենտն է: Օգտատերերի բավարարվածության աստիճանով տվյալ կարգի կայքերն ունեն ամենացածր վարկանիշը վերջին տասնամյակի ընթացքում:

Ինչպես հետազոտության մեկնաբանություններում գրել է Լարի Ֆրիդը` Foresee-ի նախագահն ու ու գլխավոր գործադիր տնօրենը, «Գովազդն էլեկտրոնային կոմերցիայի անխուսափելի չարիքն է: Կազմակերպությունների մեծամասնությունը սկսել են իրենց գործունեությունը որպես անվճար ծառայություններ` հաճախորդների գրավման և շուկայի մասնաբաժնի աճի համար, սակայն ժամանակի հետ նրանք պետք է գտնեն բիզնեսի մոնետիզացիայի իրենց տարբերակը: Ցավոք, օգտատերերը կարծում են, որ գովազդը վատթարացնում է ծառայության օգտագործման իրենց փորձը»:

Չնայած այն փաստին, որ բավարարվածությունը սոցիալական կայքերից ևս նվազել է, վարկանիշների հիմնական անկումը կապում են որոնման համակարգերի և պարբերականների հետ, որոնք էլ կազմում են ոլորտի հիմնական մասը:

Որոնման համակարգերը կորցրել են իրենց գրավչության 3.8%-ը և 100 միավորանոց սանդղակով օգտատերերի կողմից գնահատվում են 76 միավոր,  իսկ դա նվազագույն ցուցանիշն է` սկսած 2007թ.-ից: Google-ի վարկանիշն այդ համակարգում նվազել է 6 %-ով` մինչև 77 միավոր, Bing-ը և Yahoo-ն` 6% և 3%-ով համապատասխանաբար:  .

Սոցկայքերը ևս կորցրել են օգտատերերի համակրանքը. այդ ոլորտի վարկանիշը նվազել է 1.4%-ով` մինչև 68 միավոր:

«Տեղեկատվական աղմուկի գործոնը կարող է շեղել Facebook-ից կամ Twiiter-ից ինտենսիվ օգտվելու գործընթացից: Դրանցից և ոչ մեկը չի վերահսկվում, այնպես որ օգտատերերը ստիպված են անցնել գովազդների, պաստառների և անհարկի հրապարակումների միջով անհրաժեշտ ծանոթություններին և հետաքրքիր քննարկումներին հասնելու համար, - լուրը մեկնաբանում է Էրիկ Ֆեյնբերգը` Foresee-ի բջջային գծի ավագ տնօրենը, - օրինակ, Wikipedia-ն չի բախվում նման խնդիրների»: Wikipedian-ն 72 միավորով «սոցիալական մեդիա» ոլորտի վարկանիշի առաջատարն է:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3046.html
Google Facebook Twitter Google Twitter Yahoo Գովազդ Bing Forsee Որոնման համակարգեր Social eCommerce Marketing Ads

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2769 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

«Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ն խորհուրդ է տալիս զգուշանալ նախկին աշխատակիցների կիբեռվրեժից

«Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ի Հայաստանի ներկայացուցչություն։ «Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ի փորձագետները վերլուծել են այն դեպքերը, երբ ընկերությունների նախկին աշխատակիցները տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման միջոցով վրեժ են լուծել աշխատանքից ազատելու համար։ ...

Code

image

Kaspersky Safe Kids. Վտանգներն այլևս չեն սպառում երեխաներին համացանցում

«Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ի Հայաստանի ներկայացուցչություն։  Թեստավորման անկախ AV-TEST  լաբորատորիան ստուգել է ծնողական հսկողության տարբեր լուծումների արդյունավետությունը և, արդյունքում պարգևատրել Kaspersky Safe Kids-ին երեք APPROVED հավաստագրերով։ Անկախ փորձագետները բարձր ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ներկայացվել է Oneplus 6T սմարթֆոնը

Չինական Oneplus կորպորացիան ներկայացրել է սմարթֆոնի հերթական մոդելը՝ Oneplus 6T: Սմարթֆոնի հիմնական նորարությունը էկրանին տեղադրված մատնահետքերի սկաներն է։ Սմարթֆոնի էկրանը Optic Super AMOLED է, չափը՝ ...

Business

image

Ալեքսիս Օհանյանի Reddit-ը 300 մլն դոլար է ներգրավել

Ալեքսիս Օհանյանի Reddit առցանց քննարկումների հարթակը 300 մլն դոլար է ներգրավել։ Միևնույն ժամանակ, հարթակը գնահատվել է 3 մլրդ դոլար։ 150 մլն դոլար ներդրել է չինական Tencent ...

Various

image

Beeline. դպրոցականները կուսումնասիրեն արևային էներգիայի կուտակման տեխնոլոգիան

Beeline-ի և Հայաստանի գործատուների հանրապետական միության (ՀԳՀՄ) համատեղ ծրագրի շրջանակում հինգ դպրոցների աշակերտները ծանոթանում են արևի էներգիայի կուտակման և օգտագործման տեխնոլոգիաներին։ Այս դասերը կազմակերպվում և ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS