Bang2Joom. ինչպես ստեղծել կատարյալ լոգո

Bang2Joom. ինչպես ստեղծել կատարյալ լոգո

Երկար պատմություն ներկայացնել որքան հնարավոր է քիչ բառերով` այս սկզբունքը վերաբերում է նաև լոգոների ստեղծմանը: Չէ որ այն պետք է ներկայացնի բրենդն ամբողջությամբ` միայն վիզուալ էլեմենտների միջոցով:

Երբ հաճախորդն առաջին անգամ տեսնում է լոգոն, նա միանգամից փորձում է ընկերության մասին հետևություններ անել: Այնպես, որ լոգոն կարող է օգնել կամ էլ խանգարել բրենդի կայացմանը:

Բրենդի նկատմամբ դրական զգացումներ ստեղծելու համար կարևոր է ժամանակ ծախսել  և ստանալ կատարյալ դիզայն: Առաջին տպավորությունը չափազանց կարևոր է` պետք է համոզված լինել, որ այն կլինի լավը: Մի քանի խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ստեղծել լավ լոգո:

#1. Լոգոն պետք է լավ տեսք ունենա

Լոգոն պետք է աչք շոյող լինի: Սակայն միայն գեղեցկության վրա շեշտը դնել կարող է սխալ լինել: Լավ լոգոն պետք է արտահայտի նաև ընկերության առանձնահատկություններն ու արժեքները:

#2. Լոգոն պետք է իմաստ ունենա

Պետք է կարողանաք բացատրել լոգոյի և նրա ամեն մի մասնիկի նշանակությունը: Պետք չէ օգտագործել գույները, էլեմենտները կամ տառատեսակները միայն այն պատճառով, որ դրանք դուրեկան են Ձեզ համար: Աշխատեք լինել ստեղծարար և հիշվող:

#3. Լոգոն պետք է «նայվի» ցանկացած միջավայրում

Համոզվեք, որ լոգոն լավ է նայվում և էլեկտրոնային. և տպագիր կրիչների վրա: Լավ կլինի, եթե ունենաք լոգոյի անգույն տարբերակը: Պետք է հետևել, որ լոգոյի սև-սպիտակ տարբերակը ճիշտ ներկայացնի լոգոյի իմաստը և տեսքը:

#4. Չափսը կարևոր է

Կարևոր է, որպեսզի լոգոն նորմալ տեսք ունենա` անկախ չափսից: Եթե այն բազմաթիվ դետալներից է բաղկացած, ապա հնարավոր է խնդիրներ լինեն այն ժամանակ, երբ լոգոն փոքրացվի: Լոգոյի փոքր չասը փորձելու համար կարելի է փորձել ստեղծել այդ լոգոյի ֆավիկոնը (favicon)` - 16x16px չափսի նշան, որը հայտնվում է բրաուզերում բացված ամեն էջի վերևի մասում:

#5. Ժամանակակից միտումները կարող են վտանգներ պարունակել

Լոգոն նորաձևության նման չէ, որ տարեկան 4 անգամ փոխվի: Միտումները կարող են նայվել այսօր, սակայն վաղը թվալ հնացած: Այնպես որ կարևոր է ստեղծել լոգո, որը կկարողանա դիմագրավել փոփոխություններին, լոգո, որը կախված չի լինի ժամանակից: Այս նպատակին հասնելու համար պետք է փորձել ստեղծել պարզ լոգո` պարզությունը միշտ էլ ժամանակակից է:

#6. Սահմաններ գոյություն չունեն

Անշարժ գույքի գործակալության լոգոյի վրա անպայման չէ, որ նկարված լինի տուն, կամ գրախանութի լոգոյին` գիրք: Սահմաններ գոյություն չունեն, պետք է լինել ավելի ստեղծարար և արտասովոր լուծումներ գտնել:

#7. Որոշ դեպքերում կարևոր է հետևել ձևավորված ընկալումներին

Որոշ տառատեսակներ կարող են նայվել բիզնեսի մեկ ոլորտի համար և ընդհանրապես չընկալվել կամ տեղին լինել այլ ոլորտներում: Այնպես, որ պետք է ամեն դեպքում հաշվի առնել ընկերության առանձնահատկությունները, արժեքները և գործունեության ոլորտները:

#8. Ոգեշնչման ճիշտ միջավայր

Ինտերնետում լոգոյի գաղափար փնտրելն այնքան էլ լավ միտք չէ: Չափից դուրս մեծ քանակի տեղեկատվությունը կարող է շեղել: Ավելի լավ է անջատեք համակարգիչը, վերցնեք մատիտը և միացնեք երևակայությունը:

Վերջում` մի քանի ռեսուրսներ, որոնք կօգնել Ձեզ ստեղծել կատարյալ լոգոներ.

Creattica, Logopond, Logomoose, Logo of the Day, Pinterest:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3838.html

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2689 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի 4 ռեզիդենտ մրցանակ է ստացել Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի  8 ռեզիդենտ ստարտափներից 5-ը մասնակցել են Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին, և 4-ը՝ վերադարձել են մրցանակներով։ Վրանային ճամբարի ձևաչափով սամմիթն անցկացվեց հուլիսի 22-ից 29-ը ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու ...

Various

image

Beeline. մեկնարկում է ստարտափների աջակցությանը ուղղված ՍտարտՀաբ նախագիծը

Beeline-ը և Տեխնոլոգիական Զարգացման Կենտրոն հիմնադրամը հայտարարում են հայկական ստարտափների տեղեկատվական աջակցության ՍտարտՀաբ նախագծի Օֆլայն՝ հարթակի մեկնարկի մասին։ ՍտարտՀաբ Օֆլայնը միջոցառումների շարք է, որի ընթացքում ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS