Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2016թ. III եռամսյակ

Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2016թ. III եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2016թ.-ի III եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում «Բիզնես 24»-ը կներկայացնի Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատարն է Ucom ընկերությունը: 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ Ucom-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 81,535, ինչը 2016թ երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 1,682-ով, իսկ 2015թ. երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել 9,873 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, Ucom-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 124,659, ինչը 2016թ․երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 3,836-ով, իսկ 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թիվը կրճատվել է 6,086 բաժանորդով: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակում կազմել է 266,434: Այս ցուցանիշը 2016թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 1,461-ով, իսկ 2015թ․երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է կրճատում 18,235 բաժանորդով:

Բաժանորդների թվով երկրորդն է Beeline-ը: 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 140,327, ինչը 2016թ երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 2,280-ով, իսկ 2015թ.երրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս 8,672-ով: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 50,113, ինչը 2016թ․երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 7,469-ով, իսկ 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թվի աճը կազմել է 8.609 բաժանորդ: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակում կազմել է 365,042: Այս ցուցանիշը 2016թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 27,147-ով, իսկ 2015թ․երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 27,991 բաժանորդ:

Վիվասել-ՄՏՍ-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակում կազմել է 72,368: 2016թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ ցուցանիշն աճել է 4,763-ով, իսկ 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է անկում 101 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 68,601-ով և կազմել 1,259,602, իսկ 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ 219,591 բաժանորդով:

Ռոստելեկոմի բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 36,972: Սույն ցուցանիշը 2016թ. երկրորդ եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 1,153-ով, իսկ 2015թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 5,811-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվը 2016թ. երրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 5,411, ինչը 2016թ.-ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 199-ով, իսկ 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 581-ով:

Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի շրջակայքում՝ մոտ 10,430:

Այսպիսով, 2016թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 521,800, ինչը  մոտ 17.200 բաժանորդով ավել է քան 2016թ. երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 10,200-ով ավել, քան 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Ucom - 39.51% (-0.25 տոկ. կետ 2016թ. II եռ. նկատմամբ), 2. Beeline - 36.50% (-0.21), 3. Vivacell-MTS - 13.87% (+0.47), 4. Rostelecom - 7.08% (-0.02), 5. Interactive - 1.04% (+0.01), Այլ - 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Ucom - 124,659 (+3,836, 2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 72,368 (+4,763), 3. Beeline - 50,113 (+7,469): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Ucom - 50.44% (-1.85 տոկ. կետ,  2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 29.28% (+0.03), 3. Beeline - 20.28% (+1.82):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 247,140 է: 2016թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն աճել է 16,068-ով, իսկ 2015թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ աճը կազմել է 2,422 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS - 1,259,602 (+68,601, 2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Beeline - 365,042 (+27,147) , 3. Ucom - 266,434 (+1,461): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS - 66.61% (+0.21, 2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Beeline - 19.30% (+0.47), 3. Ucom - 14.09% (-0.68):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1,891,078 է: 2016թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն աճել է 97,209-ով, իսկ 2015թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 229,347 բաժանորդ։

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline - 40.87% (+0.70 տոկ. կետ, 2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Ucom - 35.93% (-1.05), 3. Rostelecom - 14.56% (+0.07), 4. Vivacell-MTS - 5.76% (+0.23), 5. Interactive - 0.88 (+0.05), Այլ - 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Ucom - 45.43% (+0.59 տոկ. կետ, 2016թ. II եռ. համեմատ), 2. Beeline - 29.56% (-0.74), 3. Rostelecom - 11.97% (-0.04), 4. Vivacell-MTS - 8.71% (+0.47), 5. Interactive - 2.33% (-0.28), Այլ - 2%:

Կարճ հասցե: geek.am/u/5448.html

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2689 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի 4 ռեզիդենտ մրցանակ է ստացել Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին

Beeline Ստարտափ Ինկուբատորի  8 ռեզիդենտ ստարտափներից 5-ը մասնակցել են Սևան Ստարտափ Սամմիթ 2018-ին, և 4-ը՝ վերադարձել են մրցանակներով։ Վրանային ճամբարի ձևաչափով սամմիթն անցկացվեց հուլիսի 22-ից 29-ը ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Հաքերային հարձակման ենթարկված ՀՀ ԱԺ կայքի թերությունները վերացվել են

Ադրբեջանական հաքերների կողմից հունվարի 26-ին ՀՀ ԱԺ պաշտոնական կայքը ենթարկվել է հարձակման։ «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ֆեյսբուքյան  գրառման միջոցով հայտնել է ԱԺ աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալ Արսեն ...

Mobile

image

Ucom-ն իջեցրել է Samsung J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները

Ucom-ը շարունակում է ամառային գնիջեցման ֆանտաստիկ երթը։ Այս անգամ կտրուկ իջել են Samsung ապրանքանիշի J և S դասի սմարթֆոնների ողջ տեսականու գները, ընդ որում նաև ...

Business

image

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու ...

Various

image

Beeline. մեկնարկում է ստարտափների աջակցությանը ուղղված ՍտարտՀաբ նախագիծը

Beeline-ը և Տեխնոլոգիական Զարգացման Կենտրոն հիմնադրամը հայտարարում են հայկական ստարտափների տեղեկատվական աջակցության ՍտարտՀաբ նախագծի Օֆլայն՝ հարթակի մեկնարկի մասին։ ՍտարտՀաբ Օֆլայնը միջոցառումների շարք է, որի ընթացքում ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS