374
21
2808
Ռոստելեկոմ. Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում անցկացվեց Բարքեմփ ոչ ֆորմալ Կոնֆերանսը

Ռոստելեկոմ. Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում անցկացվեց Բարքեմփ ոչ ֆորմալ Կոնֆերանսը

«Ռոստելեկոմի» աջակցությամբ նոյեմբերի 6-ին «Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում» (VTC) անցկացվեց «Բարքեմփ» ոչ ֆորմալ Կոնֆերանսը (Չկոնֆերանսը)՝ նվիրված Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին, Համացանցին և Նոր մեդիաներին առնչվող թեմաների։

«Նոր տեխնոլոգիաներն արդեն իսկ ներխուժել են առօրյա և մեզանից  յուրաքանչյուրն իր մասնակցությունը կարող է ունենալ դրանց զարգացման գործում՝ ներկայանալով ու իր գաղափարները կիսելով նման կոնֆերանսների և չկոնֆերանսների շրջանակներում։ «Ռոստելեկոմի» տեխնոլոգիաները նորագույններից են, որովհետև մենք կարևորում ենք յուրաքանչյուր նոր լուծում, նոր տեխնոլոգիա և նոր գաղափար։ Այստեղ՝ Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում, այդ ամենն իրագործելու համար անհրաժեշտ է միայն ցանկություն և ձգտում։ Սա արդեն իսկ իրողություն է և  VTC-ն իր գործիքակազմով հնարավորություններ են ստեղծվում բազմաթիվ տեխնոլոգիական գաղափարների և լուծումների զարգացման համար։ Համոզված եմ՝ այսօր մեզ բոլորիս սպասվում է արդյունավետ և հետաքիր օր «Բարքեմփի» շրջանակներում։ Ես անգամ մի քանի քննարկումներ առանձնացրել եմ ինձ համար և կմասնակցեմ»,-կոնֆերանսի պաշտոնական բացմանը մասնակիցներին ողջունեց «Ռոստելեկոմի» գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը։

«Բարքեմփի» շրջանակներում ներկայացվեցին «մասնակցային» աշխատանքային սեմինար-միջոցառումներ, որոնք բաց էին յուրաքանչյուրի համար և ֆորմատին համաձայն չկար հանդիսատես և բոլորը մասնակից էին։

Վանաձորում ծրագրի անցկացման նպատակն էր նպաստել քաղաքային էլեկտրոնային հասարակության ձևավորմանն ու զարգացմանը, ինչպես նաև երիտասարդների ներգրավվածությանը տեխնոլոգիաների զարգացման գործում։ Կարևոր էր ստեղծել համապատասխան միջավայր և հնարավորություններ հանրության ակտիվ շերտերի և մասնագիտական խմբերի տեղեկատվական գիտելիքների բարձրացման ու հմտությունների զարգացման համար՝ միևնույն ժամանակ նպաստելով տեղեկատվական և մեդիա ոլորտներում գործող անհատների և ընկերությունների միջև փոխգործակցությանը։

Առավել ուշագրավ էր կազմակերպչական աշխատանքը, որում ներգրավված էին ինչպես գործընկերներ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամը» (EIF) և «Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնը» (VTC), հովանավոր հայաստանյան «Ռոստելեկոմը», այնպես էլ աջակիցները՝ «Բարքեմփ Երևանի» և «Բարքեմփ Գյումրու» թիմերը:

Կազմակերպիչների թիրախում էին Նոր մեդիայում, Ինտերնետ, Տեղեկատվական և Բարձր տեխնոլոգիաներում ներգրավված գործարարներ, ընկերությունների ղեկավարներ և մասնագետներ, ծրագրավորողներ, դիզայներներ, դասախոսներ, ուսանողներ, բլոգերներ, լրագրողներ, առցանց հրատարակիչներ, ցանցի ակտիվ դեմքեր ու պարզապես հետաքրքրասեր մարդիկ, այսինքն՝ բոլոր նրանք, ովքեր ստեղծում են նոր սերնդի համաշխարհային սարդոստայնը։

Ի՞նչ է Բարքեմփը (անգլ. BarCamp).

ԲարՔեմփ են անվանում Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, Ինտերնետի և Նոր մեդիաների թեմաներով չկոնֆերանսները։ Այն 2005թ.-ից մասնակիցների կողմից կազմակերպվող ոչ-ֆորմալ կոնֆերանսների միջազգային ցանց է (ոչ ֆորմալ և կոնֆերանս բառերի միաձուլումից (անգլերեն unConference=unformal+conference)):

Այդ կոնֆերանսներն իրենցից ներկայացնում են «մասնակցային» աշխատանքային սեմինար-միջոցառումներ, որոնք բաց են բոլոր ցանկացողների համար ու ողջ փիլիսոփայությունը նրանում է, որ կարող են ընդհանրապես չլինել հատուկ հրավիրված բանախոսներ:
ԲարՔեմփը ամենամասնակցային ֆորմատի միջոցառումներից է. մասնակիցներն են նախաձեռնում, կազմակերպում ու անցկացնում միջոցառումը, մասնակիցներն իրենք են բերում ներկայացվելիք թեմաներն ու նյութերը, իրենք են զեկուցումներն անում ու քննարկում դրանք։ Ելույթները կատարվում են բաց ու անկաշկանդ միջավայրում։ Հիմնական կարգախոսներից մեկն էլ այն է, որ չկան հանդիսատեսներ, բոլորը մասնակից են:

Մթնոլորտը հետաքրքիր է այնքանով, որ ԲարՔեմփի մասնակիցները հետևում են ելույթներին և միաժամանակ լուսաբանում ու մեկնաբանում են միջոցառումը համացանցում: Մասնակիցները նաև «քվեարկում են ոտքերով»: Այսինքն, եթե թեման հետաքրքրական չէ, նրանք ազատ կարող են լքել այդ լսարանն ու տեղափոխվել այլ սրահ՝ լսելու զուգահեռ ընթացող մեկ այլ ելույթ:

Բավական ժամանակ է աշխարհում իրականացվում են նաև այս ֆորմատին համապատասխան այլ թեմատիկ ուղղությամբ քեմփեր, ինչպես օրինակ՝ առողջապահության, իրավունքի, կրթության, տրանսպորտի, սոցիալական հարցերի և այլնի շուրջ:

Հայաստանում առաջին Բարքեմփ անցկացվել է 2009թ.-ին Երևանում: Այս տարի տեղի ունեցավ թվով 8-րդը: Եթե 2009-ին մասնակիցները 400-ն էին, ապա 2016-ին նրանց թիվն անցավ 2500-ից (կայքը՝ http://www.barcamp.am/):

Անցկացման կարգը

Հակառակ ավանդական կոնֆերանսների՝ այստեղ մեծ օրակարգը ձևավորվում է մասնակիցների կողմից և վերջնական տեսք է ստանում միայն միջոցառման բացումից րոպեներ առաջ: Մասնակիցները ցուցատախտակի վրա՝ ըստ ժամերի դասավորում են իրենց զեկուցումների թեմաները։

Կարճ հասցե: geek.am/u/5413.html
Rostelecom Հայաստան Hackathon Հայկ Ֆարամազյան

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2639 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Tbilisi Events. հայկական բջջային հավելվածը վրացական շուկայում

«Սպրինտ Կենտրոն» ընկերությունը (sprintcenter.am), որը hայաստանյան ՏՏ ոլորտում ամենահաջողված նախագծերից մեկի՝ Yerevan Events (Երևան Իվենթս) բջջային հավելվածի և yerevanevents.amմիջոցառումների տեղեկատվական համակարգի հեղինակն է, մինչև տարվա ...

Code

image

Ինտերնետում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է

Համացանցային միտումների վերլուծությամբ զբաղվող W3Techs ընկերության հրապարակված տվյալների համաձայն 2018թ. փետրվարի սկզբի դրությամբ համացանցում հասանելի կայքերի 30%-ի հիմքում Wordpress-ն է։ Նշվում է. որ 2015թ. նոյեմբերին ...

Web

image

Statista. ինչ է կատարվում ինտերնետում 60 վայրկյանում

Statista վիճակագրական գործակալությունը հրապարակել է ինտերնետին վերաբերող հետազոտության արդյունքները, որտեղ նշված է, թե ինչ է կատարվում ինտերնետում 60 վայրկյանում։ Ներկայացված տվյալները արտացոլում են 2017թ.-ի ցուցանիշները։ Հրապարակված ...

Mobile

image

Վիվասել-ՄՏՍ. Համաշխարհային նորույթ՝ «Honor 10» սմարթֆոնի նախապատվերի ընդունում

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը տեղեկացնում է, որ «Honor 10» սմարթֆոնն արդեն հասանելի է նախնական պատվերի համար: «Honor 10» սմարթֆոնն ունի արհեստական բանականությամբ օժտված 24 ՄՊ լուծաչափով լուսա- և տեսախցիկ, ...

Business

image

Ucom. բաժանորդների համար 43 երկրում կգործի 15 դրամ/ՄԲ ռոմինգի հատուկ սակագինը

Այսօրվանից Ucom շարժական կապի բաժանորդները 43 երկրներ մեկնելիս կօգտվեն շարժական ինտերնետի հատուկ՝ 15 դրամ/ՄԲ սակագնից։ Մասնավորապես հիմնական զբոսաշրջային ուղղություններով՝ Վրաստանում, Եգիպտոսում, Հունաստանում, Կիպրոսում, Իտալիայում, Իսպանիայում, ...

Various

image

Beeline. բարելավվում են աշխատանքի ընդունման գործընթացները

Beeline-ը հայտարարում է մարդկային ռեսուրսների կառավարման ժամանակակից և թվային մեթոդների ներմուծման մասին։ Մասնավորապես, աշխատանքի ընդունվելու համար նախնական հարցազրույցն արդեն կարելի է անցնել վիդեո տարբերակով՝ ընկերության կայքի ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
Ինտերակտիվ
Ucom
Vivacell-MTS