328
91
2976
Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Անգլիական Մանչեսթեր Յունայթիդ ակումբը գործընկերային համաձայնագիր է ստորագրել Google կորպորացիայի հետ: Գործարքի ֆինանսական կողմը չի բացահայտվում, սակայն հայտնի է դարձել, որ համագործակցության էությունը կայանում է նրանում, որ մանկունիանցիների երկրպագուները Google+ տեխնոլոգիաների միջոցով կարող են իրենց տեսնել Օլդ Թրաֆոլդ մարզադաշտում տեղադրված դիսփլեյների վրա: Տեխնոլոգիայի առաջին փորձարկումը կկայանա մարտի 16-ին՝ Մանչեսթեր Յունայթիդ - Լիվերպուլ խաղի ժամանակ:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3358.html
Google Google Ֆուտբոլ Մանչեսթեր Յունայթիդ Լիվերպուլ Օլդ Թրաֆոլդ

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 1289 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Մատակարարման խնդիրներ պատճառով iWatch-ը վաճառքի կհանվի 2015թ.-ին

Համացանցում հայտնված տեղեկությունների համաձայն սեպտեմբերի 9-ին, iPhone 6-Ի հետ միասին, Apple-ը նախատեսում է ներկայացնել նաև iWatch խելացի ժամացույցները: Ժամացույցների տեխնիկական հնարավորությունների մասին դեռևս ոչինչ հայտնի ...

Code

image

Հաքերները համացանցում են տեղադրել ամերիկյան մի շարք աստղերի անձնական նկարները. iCloud-ը անվտանգության խնդիրներ ունի

Համացանքում են հայտնվել ամերիկյան մի շարք հայտնի աստղերի անձնական նկարները, որոնց մեջ քիչ թիվ չեն կազմում նաև մերկ նկարները: Տեղեկությունների համաձայն հաքերներին հաջողվել է ներթափանցել ...

Web

image

Microsoft-ը դադարեցնում է MSN Messenger հաղորդակցման հարթակի գործունեությունը

Ինտերնետի «հնաբնակները» լավ կհիշեն Microsoft-ի MSN Messenger համակարգը, որը տարիներ առաջ համացանցի միջոցով շփվելու ամենատարածված ձևերից մեկն էր, սակայն տարիների ընթացքում այն, չդիմանալով մրցակցությանը, կորցրեց ...

Mobile

image

Nako Games-ը թողարկել է Fashion Girl 2 խաղ-հավելվածը

Նոր հայկական խաղ՝ համակարգչային և բջջային խաղերի ոլորտում Սեպտեմբերին համակարգչային և բջջային խաղերի ոլորտը կհամալրվի "Fashion Girl 2" խաղով, որը նախագծում է հայկական Նեյքո Գեյմզը ...

Business

image

Հայաստանում կբացվի ՏՏ ոլորտի խոշորագույն Oracle ընկերության ներկայացուցչությունը

Ծրագրավորման ոլորտում աշխարհում երկրորդ խոշորագույն «Օրաքլ» (Oracle) ընկերության մուտքը Հայաստան կարևոր նախադրյալ կարող է հանդիսանալ երկրի տնտեսական զարգացման համար: Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում նշել է ...

Various

image

Շակիրայի «La La La»-ն սոցիալական ցանցերում ամենաշատ «share» ունեցող գովազդային տեսահոլովակն է

Տարիներ շարունակ Volkswagen-ի «The Force» գովազդային տեսահոլովակը սոցիալական ցանցերում իր «share»-ների քանակով զբաղեցնում էր առաջին հորիզոնականը, սակայն վերջերս այն իր դիրքերը զիջեց Շակիրայի «La La ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
ITJobs am
Bang2Joom
Ինտերակտիվ
Ucom
Mobidram