328
89
2975
Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Անգլիական Մանչեսթեր Յունայթիդ ակումբը գործընկերային համաձայնագիր է ստորագրել Google կորպորացիայի հետ: Գործարքի ֆինանսական կողմը չի բացահայտվում, սակայն հայտնի է դարձել, որ համագործակցության էությունը կայանում է նրանում, որ մանկունիանցիների երկրպագուները Google+ տեխնոլոգիաների միջոցով կարող են իրենց տեսնել Օլդ Թրաֆոլդ մարզադաշտում տեղադրված դիսփլեյների վրա: Տեխնոլոգիայի առաջին փորձարկումը կկայանա մարտի 16-ին՝ Մանչեսթեր Յունայթիդ - Լիվերպուլ խաղի ժամանակ:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3358.html
Google Google Ֆուտբոլ Մանչեսթեր Յունայթիդ Լիվերպուլ Օլդ Թրաֆոլդ

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 1285 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Apple-ի պաշտոնական կայքում iMac-ի և Mac mini-ի մասին մանրամասներ են նկատվել

Վերջին ամիսների ընթացքում Apple ընկերությունը թողարկեց Mac-ի մի քանի նոր տեսակ՝ ներառյալ MacBook Air-ը, 25 դյույմանոց iMac-ն ու Retina MacBook Pro, որի մասին մենք արդեն ...

Code

image

Project Adam. տեսողական որոնման խելացի համակարգ

Project Adam-ը Microsoft ընկերության կողմից մշակված համակարգ է, որը նախատեսված է մարդկային ուղեղի հնարավորությունները կրկնօրինակելու, մասնավորապես՝ նոր տեղեկատվություն ընկալելու և տարատեսակ հմտություններ զարգացնելու համար:  Adam Project-ի ...

Web

image

Իմացիր, թե ով այլևս քո Friend-ը չէ Facebook-ում

Հիանալի չէ՞ր լինի, եթե կարողանաիք իմանալ, թե ով է ձեզ հեռացրել ընկերների ցուցակից: Facebook-ը հավանաբար չի ցանկանում, որպեսզի դուք իմանաք, բայց դուք կարող եք անտեսել ...

Mobile

image

Microsoft-ը «սելֆիֆոն» է թողարկելու

Մոտ ապագայում Microsoft-ը պատրաստվում է թողարկել Windows Phone 8.1 օպերացիոն համակարգով աշխատող մի քանի նոր սմարթֆոն: Այս մասին հայտնել է բջջային սարքերի արտադրության ենթաբաժնի ղեկավար ...

Business

image

Հայաստանում կբացվի ՏՏ ոլորտի խոշորագույն Oracle ընկերության ներկայացուցչությունը

Ծրագրավորման ոլորտում աշխարհում երկրորդ խոշորագույն «Օրաքլ» (Oracle) ընկերության մուտքը Հայաստան կարևոր նախադրյալ կարող է հանդիսանալ երկրի տնտեսական զարգացման համար: Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում նշել է ...

Various

image

Շակիրայի «La La La»-ն սոցիալական ցանցերում ամենաշատ «share» ունեցող գովազդային տեսահոլովակն է

Տարիներ շարունակ Volkswagen-ի «The Force» գովազդային տեսահոլովակը սոցիալական ցանցերում իր «share»-ների քանակով զբաղեցնում էր առաջին հորիզոնականը, սակայն վերջերս այն իր դիրքերը զիջեց Շակիրայի «La La ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
ITJobs am
Bang2Joom
Ինտերակտիվ
Ucom
Mobidram