328
76
2971
Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Google-ը մուտք գործեց մեծ ֆուտբոլ

Անգլիական Մանչեսթեր Յունայթիդ ակումբը գործընկերային համաձայնագիր է ստորագրել Google կորպորացիայի հետ: Գործարքի ֆինանսական կողմը չի բացահայտվում, սակայն հայտնի է դարձել, որ համագործակցության էությունը կայանում է նրանում, որ մանկունիանցիների երկրպագուները Google+ տեխնոլոգիաների միջոցով կարող են իրենց տեսնել Օլդ Թրաֆոլդ մարզադաշտում տեղադրված դիսփլեյների վրա: Տեխնոլոգիայի առաջին փորձարկումը կկայանա մարտի 16-ին՝ Մանչեսթեր Յունայթիդ - Լիվերպուլ խաղի ժամանակ:

Կարճ հասցե: geek.am/u/3358.html
Google Google Ֆուտբոլ Մանչեսթեր Յունայթիդ Լիվերպուլ Օլդ Թրաֆոլդ

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 1280 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Retina դիսփլեյով MacBook Pro-ն արդեն վաճառքում է

Մեկնարկել է Apple ընկերության նոր` Retina դիսփլեյով MacBook Pro նոութբուքների վաճառքը: 13 դյույմանոց մոդելների շարքը համալրվել է 3 նոր սարքերով:  Առաջինն աշխատում է 2.6 ԳՀց հաճախականությամբ ...

Code

image

Project Adam. տեսողական որոնման խելացի համակարգ

Project Adam-ը Microsoft ընկերության կողմից մշակված համակարգ է, որը նախատեսված է մարդկային ուղեղի հնարավորությունները կրկնօրինակելու, մասնավորապես՝ նոր տեղեկատվություն ընկալելու և տարատեսակ հմտություններ զարգացնելու համար:  Adam Project-ի ...

Web

image

Interactive TV-ի նոր գովազդային հոլովակը

Ձեզ ենք ներկայացնում Interactive TV-ի նոր գովազդային տեսահլոլվակը՝ 4 անգամ ավելի արագ ինտերնետ 23:00-ից 11:00: Գովազդում 4 աղջիկներ «խթանում» են երիտասարդին ավելի արագ հրել youtube-ի «progress ...

Mobile

image

Instagram-ը գործարկել է «Bolt» հավելվածը

Instagram-ը գործարկել է Bolt հավելվածը, որը նախատեսված է լուսանկարներ և տեսանյութեր ուղարկելու համար: Այն բանից հետո, երբ հասցեատերը տեսնում է հաղորդագրությունը և դիտում է դրա ...

Business

image

Հայաստանում կբացվի ՏՏ ոլորտի խոշորագույն Oracle ընկերության ներկայացուցչությունը

Ծրագրավորման ոլորտում աշխարհում երկրորդ խոշորագույն «Օրաքլ» (Oracle) ընկերության մուտքը Հայաստան կարևոր նախադրյալ կարող է հանդիսանալ երկրի տնտեսական զարգացման համար: Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում նշել է ...

Various

image

Շակիրայի «La La La»-ն սոցիալական ցանցերում ամենաշատ «share» ունեցող գովազդային տեսահոլովակն է

Տարիներ շարունակ Volkswagen-ի «The Force» գովազդային տեսահոլովակը սոցիալական ցանցերում իր «share»-ների քանակով զբաղեցնում էր առաջին հորիզոնականը, սակայն վերջերս այն իր դիրքերը զիջեց Շակիրայի «La La ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
ITJobs am
Bang2Joom
Ինտերակտիվ
Ucom
Mobidram