374
21
2808
ՎիվաՍել-ՄՏՍ. «Վաճառքի և սպասարկման դպրոց» ծրագրի շրջանակներում, հավաստագիր է ստացել 59 ուսանող

ՎիվաՍել-ՄՏՍ. «Վաճառքի և սպասարկման դպրոց» ծրագրի շրջանակներում, հավաստագիր է ստացել 59 ուսանող

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը շարունակում է առաջնորդվել պատասխանատու գործարար մշակույթով՝ առանցքային և կարևոր ցուցիչ համարելով բաժանորդների գոհունակությունը: Հեռահաղորդակցության առաջատար օպերատորը ոլորտում մշտապես բարձրակարգ սպասարկում ապահովելու նպատակով, շարունակում է ուշադրության կենտրոնում պահել ոչ միայն աշխատակիցների վերապատրաստման, այլև՝ ուսանողներին մասնագիտացված գիտելիքներ և գործնական հմտություններ տրամադրելու գործընթացը:

Երեք ամսվա ընթացքում, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի «Վաճառքի և սպասարկման դպրոց» է հաճախել և համապատասխան գիտելիքներ ձեռք բերել 12 բուհի 59 ուսանող: Ծրագիրն առանձնահատուկ է՝ ոչ միայն մայրաքաղաքի, այլև մարզային ներգրավվածություն ապահովելու առումով: 

Անվճար դասընթացների արդյունքում, մասնակիցները ծանոթացել են ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կառավարման մշակույթին, շարունակաբար առաջարկվող տեխնոլոգիական լուծումներին և բացահայտել աշխատանքային քաղաքակիրթ արժեհամակարգի ակնհայտ դրական ազդեցությունը: Նրանք ձեռք են բերել բաժանորդների հետ արդյունավետ հաղորդակցության հմտություններ, ուսումնասիրել են ընկերության առաջարկած ապրանքներն ու ծառայությունները և տիրապետել դրանք առաջարկելու՝ մարքեթինգային գործքիների կիրառման ճկունությանը:

«Այս ծրագրի միջոցով դուք ծանոթացել եք ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի բիզնես կառավարման մոդելին և որդեգրած արժեհամակարգին: Դա թույլ է տալիս գնահատել, թե ինչպես ենք հաջողել արձանագրել ձեռքբերումներ, լինել մրցունակ, ոլորտի առաջատար և պահպանել այդ դիրքերը: Անչափ կարևոր է, որպեսզի ձեր վերլուծությունների արդյունքում արձանագրեք, որ այդ ամենին հասնելու հարցում կարևոր տեղ է ունեցել մեր ընկերության սպասարկման մշակույթը: Անկախ այն հանգամանքից, թե որտեղ կաշխատեք ապագայում, հիշեք, որ ձեր հաջողության երաշխիքը բարձրակարգ, քաղաքակիրթ սպասարկումն է: Քաղաքացու հետ շփման օղակը աշխատակիցն է: Նա է կազմակերպության դեմքը, ում հետ շփման միջոցով է քաղաքացին պատկերացում կազմում ընկերության մասին: Բարեհամբույր սպասարկումը, բաժանորդին կողմնորոշելու պատրաստակամությունը, նրա գոհունակության ցուցիչը միշտ պետք է լինեն սպասարկման ոլորտի աշխատակցի ուշադրության կենտրոնում: Ուզում եմ հավատալ, որ այն, ինչ սովորեցիք այստեղ՝ կկիրառեք նաև ձեր հետագա գործունեության ընթացքում: Խելացի և բարեկիրթ հաղորդակցությունը մարդկային հարաբերությունների բանալին է»,- ասել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:

Տարբեր բուհերի հետ համագործակցության շրջանակներում, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը տարիներ շարունակ՝ տարբեր ծրագրերի միջոցով ուսանողներին հասանելի է դարձրել զարգացման հնարավորություններից լավագույնը: «Վաճառքի և սպասարկման դպրոց» հաճախած ուսանողներն ընկերության գլխամասային գրասենյակում ստացել են դասընթացին մասնակցության հավաստագրերն ու գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի հետ հանդիպման ընթացքում ներկայացրել իրենց տպավորությունները, մոտեցումներն ու ստացած գիտելիքների կարևորությունը:

Կարճ հասցե: geek.am/u/5394.html
Telecom Հեռահաղորդակցություն Վիվասել-ՄՏՍ Ռալֆ Յիրիկյան Telecom Vivacell-MTS

Latest News

1 2 3 4 5 >
Ամբողջը` 2574 : Ցուցադրված է` 1 - 15 :

Tech

image

Samsung-ը ճկվող էկրանով սմարթֆոն է ցուցադրել

Լաս Վեգասում կայացած CES-2018 ցուցահանդեսի ավարտից անմիջապես առաջ Samsung կորպորացիան ցուցադրել է Galaxy X գաղտնի սմարթֆոնը։ Ցուցադրությունը կազմակերպվել է սահմանափակ թվով հյուրերի համար։ Հյուրերին չի թւյլատրվել ...

Code

image

Apple-ը հրապարակել է 2017թ. ամենաշատ ներբեռնված հավելվածների ցուցակը

Apple կորպորացիան հրապարակել է App Store և iTunes հարթակներից 2017թ.-ի ամենաշատ ներբեռնումներ ունցող հավելվածների ցուցակը։ 2016թ.-ի համեմատ տեղի է ունեցել առաջատարի փոփոխություն։ 2017թ.-ին առաջատարն է ...

Web

image

Ավելի արագ և հասանելի Facebook՝ Ռոստելեկոմի բաժանորդների համար

«Ռոստելեկոմ»-ը հայաստանյան օգտատերերի համար նորանոր տեխնոլոգիական լուծումներ է գործարկում՝ բարձրացնելով ամենահաճախ օգտագործվող ռեսուրսների հասանելիությունն ու ցանցի արագագործությունը։Ընկերությունը Ֆեյսբուք սոցիալական ցանցի հետ կնքված համաձայնագրի արդյունքում «Ռոստելեկոմ»-ի ...

Mobile

image

ՎիվաՍել-ՄՏՍ. գնեք iPhone X և ստացեք նվեր գեղեցիկ համար

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը տեղեկացնում է, որ դեկտեմբերի 1-ից ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններում* հնարավոր է գնել նոր iPhone X` 64 ԳԲ հիշողությամբ և ստանալ գեղեցիկ համար: iPhone-ի նոր դարաշրջանի այս ...

Business

image

Beeline. բաժանորդները կարող են 4G կապից օգտվել 39 երկրում

Այս տարի ամանորյա տոների շրջանում Beeline-ի բաժանորդները ճանապարհորդելիս արդեն 39 երկրներում կարող են օգտվել 4G կապից։ Այդ թվում 4G կապը հասանելի է դարձել Հունաստանում, Կիպրոսում, ԱՄԷ-ում, ...

Various

image

Ռոստելեկոմ. Իվանա Չաբբաքը Հայաստանում՝ վարպետության հատուկ դասընթաց

Դեկտեմբերի 22-ին Գ․Սունդուկյանի անվան թատրոնի դահլիճում հայաստանյան ունկնդիրներին ներկայացավ աշխարհահռչակ Իվանա Չաբբաքը․ հոլիվուդյան հայտնի մասնագետի վարպետության դասը հատուկ հայ հանդիսատեսի համար անցկացվեց ինտերակտիվ ֆորմատով։ Իվանա Չաբբաքի ...

Bloggers

Վահագն Օհանջանյան
IT Job
Newsmaker Geek
Samvel Chakhalyan
Beeline Armenia
ITJobs am
Bang2Joom
Ինտերակտիվ
Ucom
Mobidram